
Στρατηγική
Στην Proactive Α.Ε. Σύμβουλοι Επιχειρήσεων αναλαμβάνουμε την εκπόνηση μελετών Στρατηγικής, με στόχο τη μακροπρόθεσμη βελτίωση της των αποτελεσμάτων των επιχειρήσεων / οργανισμών και την επίτευξη των στόχων τους.
-
Στρατηγικός Σχεδιασμός & Επιχειρηματικά Σχέδια (Business Plans)
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός αφορά στον προσδιορισμό της κατεύθυνσης της επιχείρησης και του εύρους των δραστηριοτήτων της, προκειμένου να διασφαλίσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σήμερα και στο μέλλον, ενώ το Επιχειρηματικό Σχέδιο αφορά στην ανάπτυξη του πλάνου υλοποίησης της επιλεχθείσας στρατηγικής.
-
Μελέτες Σκοπιμότητας και Βιωσιμότητας
Η ανάλυση ενός προτεινόμενου επιχειρηματικού εγχειρήματος είναι χρήσιμη έτσι ώστε να καθοριστούν επακριβώς οι δυνατότητες επιτυχίας του εγχειρήματος αυτού.
-
Αποτίμηση Αξίας Επιχειρήσεων
Ο προσδιορισμός της εμπορικής αξίας μιας επιχείρησης είναι απαραίτητος στην περίπτωση που η επιχείρηση εξετάζει το ενδεχόμενο ή ξεκινά διαπραγματεύσεις για εξαγορές/ συγχωνεύσεις ή σύναψη στρατηγικών συμμαχιών.
-
Λειτουργικός και Οργανωτικός Ανασχεδιασμός (Business Process Reengineering)
Η κατάλληλη οργανωτική δομή και η θέσπιση αποτελεσματικών διαδικασιών, διασφαλίζουν την αποδοτικότερη λειτουργία της επιχείρησης και τη βελτίωση της ποιότητας των παραγόμενων προϊόντων/ υπηρεσιών με απώτερο στόχο:
- την αύξηση της αποτελεσματικότητας
- τη μείωση του κόστους και
- τη μεγιστοποίηση των κερδών της επιχείρησης.
Μάρκετινγκ
Στην Proactive Α.Ε. Σύμβουλοι Επιχειρήσεων αναλαμβάνουμε την εκπόνηση Oλοκληρωμένου Σχεδίου Μάρκετινγκ για επιχειρήσεις και οργανισμούς ανεξαρτήτως μεγέθους και αντικειμένου, καθώς και μελέτες για επιμέρους πεδία που ενδιαφέρουν τον πελάτη όπως:
-
Μελέτη Τμηματοποίησης (Segmentation)– Επιλογής Αγορών Στόχου (Targeting) - Τοποθέτησης (Positioning) στην αγορά. Συγκεκριμένα, η μελέτη περιλαμβάνει τα εξής:
-
Τμηματοποίηση: ανάλυση της αγοράς και αναγνώριση τμημάτων της αγοράς που έχουν διαφορετικές/ διακριτές ανάγκες,
-
Επιλογή Αγορών Στόχου: επιλογή των τμημάτων της αγοράς στα οποία θα πρέπει να στοχεύσει η επιχείρηση,
-
Τοποθέτηση: προσδιορισμός της θέσης που θα πρέπει να διεκδικήσει η επιχείρηση στο μυαλό των πελατών στους οποίους στοχεύει.
-
-
Ανάλυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της επιχείρησης.
-
Σχεδιασμός, οργάνωση και εκπαίδευση της δύναμης των πωλητών της επιχείρησης.
-
Ανάλυση του δικτύου διανομής της επιχείρησης και των δυνατοτήτων επέκτασής του.
-
Μελέτη τιμολογιακής πολιτικής των προϊόντων/ υπηρεσιών της επιχείρησης.
-
Κατάρτιση Πλάνου Επικοινωνίας (Πρόγραμμα Προβολής & Προώθησης της επιχείρησης & των προϊόντων/ υπηρεσιών της).
-
Έρευνα Αγοράς (τηλεφωνική έρευνα, προσωπικές συνεντεύξεις, έρευνα μυστικού επισκέπτη) για οποιοδήποτε αντικείμενο ενδιαφέρει την επιχείρηση/ οργανισμό όπως για παράδειγμα:
-
Προσδιορισμός του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών από τα προϊόντα/ υπηρεσίες της επιχείρησης,
-
Προσδιορισμός του επιπέδου ικανοποίησης των μελών του δικτύου διανομής της επιχείρησης,
-
Προσδιορισμός στάσεων & αντιλήψεων για την εταιρία και τα προϊόντα της.
-